ביקור קבוצות ילדים ונוער

  • 0.45 שעות

    ארכיאולוגים צעירים

    מהי חפירה ארכאולוגית? איך היא מתנהלת?

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    הדרכה פעילה באגף היודאיקה מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה...

  • 0.45 שעות

    מהרחוב למוזיאון

    הדרכה ופעילות באגף לאמנות עכשווית מהו רדי-מייד? מדוע בוחרים האמנים לעשות בו שימוש? נעקוב אחר השימוש...

  • סיור לכל המשפחה

    פעילות במוזיאון וסיור בבית הכנסת בירעם פעילות מותאמת לילדים מגיל 6 הסיור מתחיל בגן הלאומי בירעם...

  • סיור בתערוכה לכל המשפחה

    ביקור ופעילות בתערוכה באגף הילדים והנוער מותאם לגילאי חמש ומעלה התערוכה באגף הילדים והנוער מזמנת יצירה...

  • פעילות משפחתית

    ביקור באגף הילדים והנוער וקינוח בגלידת בוזה פעילות לכל המשפחה הפעילות תתחיל בתערוכה "אי שם, אמנות מארץ...

  • טיול משפחות

    מוזיאון, מערה ופיקניק ביקור במערת פער, ביקור בתערוכת הילדים במוזיאון ופיקניק ביער ברעם הטיול יתחיל במערת...

  • 0.45 שעות

    על כד קטן

    איך עברה האש ממערות האדם הקדמון אל תוך כדי חרס ועד לצורה המוכרת לנו היום כנר?...

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה והמצווה. נראה, כיצד באים...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    על מכחול וצבע

    איזה צבע יש לאהבה? לחֲבֵרוּת? לשמחה? לעצב? לכעס? באילו אמצעים מבטאים האמנים רגשות ביצירותיהם? נבחן את...

  • 0.45 שעות

    גיבור-על יהודי

    מיהו גיבור? האם גיבורים מופעים רק בסרטים? מי היו הגיבורים לאורך ההיסטוריה שלנו? האם יש דבר...

  • 1.5 שעות

    לא ס”תם סופר

    מיהו סופר סת"ם? כמה הלכות עליו לדעת? מהן אותיות תלויות? נלמד על ספרי התורה וכיצד הם...

  • 0.45 שעות

    דרכון יהודי

    נצא למסע סביב העולם דרך חקירה של תשמשי קדושה ומצווה שהגיעו לישראל מהקהילות היהודיות בכל קצוות...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 0.45 שעות

    דיאלוג עם האוסף

    מהו דיאלוג? באיזה אופן מדברת אלינו יצירת אמנות? איך אמנים מקיימים עם הצופים שיח מבלי שנפגשו...

  • 0.45 שעות

    איש וחותמו

    מהו חותם? למה שימש? מה ניתן ללמוד על אדם מהתבוננות בחותם שלו?  נתבונן בחותמים ובעיטוריהם וננסה...

  • 0.45 שעות

    גלגולו של כתב

    ,מהו הקשר בין ציור הקיר הפרהיסטורי להמצאת הכתב? כיצד שימש הכתב למקור מידע ואמצעי תקשורת? ומה...

  • 0.45 שעות

    בלשים במוזיאון

    מפצחים את סודות היודאיקה. בסיור בלשות חוויתי נענה על שאלות ונתחקה, תוך כדי משחק אחר גלגל...

  • 0.45 שעות

    סלפי | דיוקן עצמי לאורך ההיסטוריה

    מהו דיוקן ומה ניתן ללמוד ממנו על הדמות, על האמן, ועל תקופה שבה נוצר? נעקוב אחר...

  • 0.45 שעות

    בשלושה ממדים

    בביקור בגן הפסלים ובו מוצבים יצירותיו גדולות הממדים של האמן יגאל תומרקין נדון בנושאים אליהם מתייחס...

  • 0.45 שעות

    אדריכלות בחנוכיות

    מה לחנוכיה ולשער טיטוס? באילו חנוכיות נוכל למצוא ערבסקות ובאילו נמצא דווקא חזית של כנסיה? נתבונן...

  • 2.0 שעות

    אוצרות המוזיאון

    מהי תערוכה ואיזה סיפור היא מספרת לנו? סדנת אוצרות בה יפגשו התלמידים עם אחד מאוצרי המוזיאון...

  • 2.0 שעות

    זו אמנות?

    בעקבות ביקור והדרכה בתערוכה יערכו התלמידים סדנה של משפט צדק ליצירה אחת מתוך התערוכה דרכה ילמדו לשאול שאלות,...

  • שנתי שעות

    מדריכים צעירים

    תכנית ייחודית שמטרתה העיקרית היא חיזוק הקשר בין בתי הספר למוזיאונים והעצמת תלמידים בתחומי ההדרכה וההנהגה....

  • 3.0 שעות

    יום הולדת במוזיאון

    יום הולדת באגף הארכאולוגיה סיור ופעילות חגיגית הכוללת חפירה ארכאולוגית בגבס גילאי 5-9...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • שנתי שעות

    מוזה בגליל

    תכנית שנתית הכוללת חומרים ויזואליים ודידקטיים של תערוכות המוזיאון המועברים בבתי הספר תוך שימוש בדימויים חזותיים...

  • יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 1.5 שעות

    לא סת”ם סופר

    מיהו סופר סת"ם? כמה הלכות עליו לדעת? מהן אותיות תלויות? נלמד על ספרי התורה וכיצד הם...

  • 0.45 שעות

    סלפי | דיוקן עצמי לאורך ההיסטוריה

    מהו דיוקן ומה ניתן ללמוד ממנו על הדמות, על האמן, ועל תקופה שבה נוצר? נעקוב אחר דיוקנאות של אמנים, נדון בתיאור עצמי, באופן שבו בוחר אדם להציג את עצמו: בציור, בחפצים שנמצאים סביבו ובכל מה שקשור לעולמו הפרטי והאישי.

    סדנה: יצירה ברדי מייד

  • 0.45 שעות

    דיאלוג עם האוסף

    מהו דיאלוג? באיזה אופן מדברת אלינו יצירת אמנות? איך אמנים מקיימים עם הצופים שיח מבלי שנפגשו...

  • 0.45 שעות

    מהרחוב למוזיאון

    הדרכה ופעילות באגף לאמנות עכשווית מהו רדי-מייד? מדוע בוחרים האמנים לעשות בו שימוש? נעקוב אחר השימוש...

  • 0.45 שעות

    אדריכלות בחנוכיות

    מה לחנוכיה ולשער טיטוס? באילו חנוכיות נוכל למצוא ערבסקות ובאילו נמצא דווקא חזית של כנסיה? נתבונן...

  • 0.45 שעות

    גלגולו של כתב

    ,מהו הקשר בין ציור הקיר הפרהיסטורי להמצאת הכתב? כיצד שימש הכתב למקור מידע ואמצעי תקשורת? ומה...

  • 0.45 שעות

    גיבור-על יהודי

    מיהו גיבור? האם גיבורים מופעים רק בסרטים? מי היו הגיבורים לאורך ההיסטוריה שלנו? האם יש דבר...

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    הדרכה פעילה באגף היודאיקה מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה...

  • 0.45 שעות

    על מכחול וצבע

    איזה צבע יש לאהבה? לחֲבֵרוּת? לשמחה? לעצב? לכעס? באילו אמצעים מבטאים האמנים רגשות ביצירותיהם? נבחן את...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה והמצווה. נראה, כיצד באים...

  • 0.45 שעות

    על כד קטן

    איך עברה האש ממערות האדם הקדמון אל תוך כדי חרס ועד לצורה המוכרת לנו היום כנר?...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    גלגולו של כתב

    ,מהו הקשר בין ציור הקיר הפרהיסטורי להמצאת הכתב? כיצד שימש הכתב למקור מידע ואמצעי תקשורת? ומה...

  • יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 0.45 שעות

    בלשים במוזיאון

    מפצחים את סודות היודאיקה. בסיור בלשות חוויתי נענה על שאלות ונתחקה, תוך כדי משחק אחר גלגל...

  • 0.45 שעות

    איש וחותמו

    מהו חותם? למה שימש? מה ניתן ללמוד על אדם מהתבוננות בחותם שלו?  נתבונן בחותמים ובעיטוריהם וננסה...

  • 0.45 שעות

    דרכון יהודי

    נצא למסע סביב העולם דרך חקירה של תשמשי קדושה ומצווה שהגיעו לישראל מהקהילות היהודיות בכל קצוות...

  • 1.5 שעות

    לא ס”תם סופר

    מיהו סופר סת"ם? כמה הלכות עליו לדעת? מהן אותיות תלויות? נלמד על ספרי התורה וכיצד הם...

  • 0.45 שעות

    גיבור-על יהודי

    מיהו גיבור? האם גיבורים מופעים רק בסרטים? מי היו הגיבורים לאורך ההיסטוריה שלנו? האם יש דבר...

  • 0.45 שעות

    על מכחול וצבע

    איזה צבע יש לאהבה? לחֲבֵרוּת? לשמחה? לעצב? לכעס? באילו אמצעים מבטאים האמנים רגשות ביצירותיהם? נבחן את...

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    הדרכה פעילה באגף היודאיקה מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה...

  • 0.45 שעות

    ארכיאולוגים צעירים

    מהי חפירה ארכאולוגית? איך היא מתנהלת?

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 0.45 שעות

    על מכחול וצבע

    איזה צבע יש לאהבה? לחֲבֵרוּת? לשמחה? לעצב? לכעס? באילו אמצעים מבטאים האמנים רגשות ביצירותיהם? נבחן את...

  • 0.45 שעות

    גיבור-על יהודי

    מיהו גיבור? האם גיבורים מופעים רק בסרטים? מי היו הגיבורים לאורך ההיסטוריה שלנו? האם יש דבר...

  • 0.45 שעות

    דיאלוג עם האוסף

    מהו דיאלוג? באיזה אופן מדברת אלינו יצירת אמנות? איך אמנים מקיימים עם הצופים שיח מבלי שנפגשו...

  • 0.45 שעות

    סלפי | דיוקן עצמי לאורך ההיסטוריה

    מהו דיוקן ומה ניתן ללמוד ממנו על הדמות, על האמן, ועל תקופה שבה נוצר? נעקוב אחר דיוקנאות של אמנים, נדון בתיאור עצמי, באופן שבו בוחר אדם להציג את עצמו: בציור, בחפצים שנמצאים סביבו ובכל מה שקשור לעולמו הפרטי והאישי.

    סדנה: יצירה ברדי מייד

  • 1.5 שעות

    לא סת”ם סופר

    מיהו סופר סת"ם? כמה הלכות עליו לדעת? מהן אותיות תלויות? נלמד על ספרי התורה וכיצד הם...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 0.45 שעות

    אדריכלות בחנוכיות

    מה לחנוכיה ולשער טיטוס? באילו חנוכיות נוכל למצוא ערבסקות ובאילו נמצא דווקא חזית של כנסיה? נתבונן...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 0.45 שעות

    מהרחוב למוזיאון

    הדרכה ופעילות באגף לאמנות עכשווית מהו רדי-מייד? מדוע בוחרים האמנים לעשות בו שימוש? נעקוב אחר השימוש...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 0.45 שעות

    אדריכלות בחנוכיות

    מה לחנוכיה ולשער טיטוס? באילו חנוכיות נוכל למצוא ערבסקות ובאילו נמצא דווקא חזית של כנסיה? נתבונן...

  • 0.45 שעות

    מהרחוב למוזיאון

    הדרכה ופעילות באגף לאמנות עכשווית מהו רדי-מייד? מדוע בוחרים האמנים לעשות בו שימוש? נעקוב אחר השימוש...

  • 2.0 שעות

    זו אמנות?

    בעקבות ביקור והדרכה בתערוכה יערכו התלמידים סדנה של משפט צדק ליצירה אחת מתוך התערוכה דרכה ילמדו לשאול שאלות,...

  • 0.45 שעות

    בשלושה ממדים

    בביקור בגן הפסלים ובו מוצבים יצירותיו גדולות הממדים של האמן יגאל תומרקין נדון בנושאים אליהם מתייחס...

  • 0.45 שעות

    סלפי | דיוקן עצמי לאורך ההיסטוריה

    מהו דיוקן ומה ניתן ללמוד ממנו על הדמות, על האמן, ועל תקופה שבה נוצר? נעקוב אחר...

  • 0.45 שעות

    דיאלוג עם האוסף

    מהו דיאלוג? באיזה אופן מדברת אלינו יצירת אמנות? איך אמנים מקיימים עם הצופים שיח מבלי שנפגשו...

  • 0.45 שעות

    חג ומועד

    מה מקורם של מנהגי החגים? האם נחגגו תמיד באותו אופן? נכיר חגים ומנהגים במסורת היהודית ונראה...

  • 1.0 שעות

    אגף הילדים והנוער

    נפעיל את חושינו בתערוכה פעילה המזמנת לחוות אמנות דרך הידיים על ידי משחק ויצירה. ננוע באופן...

  • 3.0 שעות

    יומוזאלי

    תכנית יומית הכוללת שתי יחידות הדרכה בתערוכות השונות על פי בחירת הצוות החינוכי של בית הספר....

  • 0.45 שעות

    דרך הסמלים

    הדרכה פעילה באגף היודאיקה מסע אל העבר, שבמהלכו נכיר מקרוב את הסמלים על גבי תשמישי הקדושה...

  • 0.45 שעות

    גלגולו של כתב

    ,מהו הקשר בין ציור הקיר הפרהיסטורי להמצאת הכתב? כיצד שימש הכתב למקור מידע ואמצעי תקשורת? ומה...

  • שנתי שעות

    מוזה בגליל

    תכנית שנתית הכוללת חומרים ויזואליים ודידקטיים של תערוכות המוזיאון המועברים בבתי הספר תוך שימוש בדימויים חזותיים...

  • 3.0 שעות

    יום הולדת במוזיאון

    יום הולדת באגף הארכאולוגיה סיור ופעילות חגיגית הכוללת חפירה ארכאולוגית בגבס גילאי 5-9...

  • שנתי שעות

    מדריכים צעירים

    תכנית ייחודית שמטרתה העיקרית היא חיזוק הקשר בין בתי הספר למוזיאונים והעצמת תלמידים בתחומי ההדרכה וההנהגה....

  • 2.0 שעות

    אוצרות המוזיאון

    מהי תערוכה ואיזה סיפור היא מספרת לנו? סדנת אוצרות בה יפגשו התלמידים עם אחד מאוצרי המוזיאון...